آهنگ این هفته از گروه اوهامِ و از آلبوم جدیدشون، آلوده، انتخاب شده. البته این‌که می‌گم آلبوم جدید، چندان هم جدید نیست ولی چون مثل آلبوم قبلی‌شون روی اینترنت قرار نگرفت، اکثراً موفق به شنیدنش نشدن. قرار بود به دلایل مالی و غیره این آلبوم فقط روی  CD عرضه بشه و هر چند وقت یک بار یکی از آهنگ‌ها  برادکست بشه که فقط دو آهنگ روی سایت‌شون قرار گرفت. این‌جاست که کمبود کپی‌رایت در ایران به کمک آمد و چند سایتِ دیگه این آلبوم رو آپ‌لود کردند. البته در این مورد خاص، به علت علاقه‌ای که به این گروه دارم، ترجیح می‌دادم آلبوم رو بخرم. اما خوب لازم به توضیح نیست که من در ایران زندگی می‌کنم.
از هر جهتی که نگاه می‌کنم کارهای قبلی‌شون رو خیلی بیشتر می‌پسندم. اما چندتا از قطعات این آلبوم هم گوش‌نواز هستند. برای آپ‌لود آهنگِ این‌جا بین ِ "طلعتِ تو" و "ساقی" مردد بودم. که در آخر هیئت مدیره تصمیم گرفت این هفته ساقی و در آینده طلعتِ تو رو این‌جا بگذاره.
نظرات 1 + ارسال نظر
سودارو شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://soodaroo.blogspot.com

چه سریع منو کشف کردی
مرسی
من همیشه یادم می ره به آدم ها بگم تو وبلاگم معرفی شون کردم
ولی وبلاگت خوشگله
معرفی کتاب هات رو دوست دارم
سودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد